با این کارها زنان می توانند مردان را دیوانه کنند

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 92
نويسنده پيام
unco آفلاين


حالت من:

قرار داده نشده
ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
با این کارها زنان می توانند مردان را دیوانه کنند


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

شنبه 18 آذر 1391 - 00:54
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: samaneh & elahe_openmind & navidi & ahmadreza20 &
samaneh آفلاين



ارسال‌ها : 193
عضويت: 28 /7 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 542
تشکر شده : 354
با این کارها زنان می توانند مردان را دیوانه کنند


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
سعـي نکـن متفــاوت باشــي ! فقط خـــــوب بــاش ... اين روزهـــــا"خـــــوب بـودن"، به انــدازه ي کافــي "متفـــاوت" اسـت ...!

شنبه 18 آذر 1391 - 09:41
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از samaneh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: 8behesht / elahe_openmind / ahmadreza20 /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
با این کارها زنان می توانند مردان را دیوانه کنند


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
شنبه 18 آذر 1391 - 10:01
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: 8behesht /
8behesht آفلاين



ارسال‌ها : 110
عضويت: 14 /6 /1391

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 263
تشکر شده : 363
با این کارها زنان می توانند مردان را دیوانه کنند


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : زیان کنی اگر تصاحب کنی
ناکام آیی اگر بکوشی
و بشکنی اگر ستیزه کنی
رها
کن
تا برسی
تسلیم شو
تا کشف کنی

شنبه 18 آذر 1391 - 10:08
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از 8behesht به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / navidi /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
با این کارها زنان می توانند مردان را دیوانه کنند


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

شنبه 18 آذر 1391 - 12:34
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: ahmadreza20 /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
با این کارها زنان می توانند مردان را دیوانه کنند


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
شنبه 18 آذر 1391 - 13:16
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: 8behesht /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
با این کارها زنان می توانند مردان را دیوانه کنند


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

شنبه 18 آذر 1391 - 13:41
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: ahmadreza20 /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
با این کارها زنان می توانند مردان را دیوانه کنند


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
شنبه 18 آذر 1391 - 13:43
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: 8behesht /
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


555
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group