اسم فامیل

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 2519
نويسنده پيام
elahe_openmind آفلاين


حالت من:

قرار داده نشده
ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
شنبه 18 آذر 1391 - 13:35
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
شنبه 18 آذر 1391 - 15:10
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
paiiz آفلاين



ارسال‌ها : 108
عضويت: 25 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 497
تشکر شده : 224
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]اي كاش يا ميگرفتيم....
 
            اگر در رابطه اي حرمت زير سوال رفت؛

 براي هميشه با آن رابطه خداحافظي كنيم و بطور احمقانه اي منتظر معجزه نمانيم.........! 
************************************************************************

شما كه غريبه نيستين...

                آره...آره...آره...تاريخ مصرف داشتم!!!


 
******************************************
شنبه 18 آذر 1391 - 16:21
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از paiiz به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
paiiz آفلاين



ارسال‌ها : 108
عضويت: 25 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 497
تشکر شده : 224
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]اي كاش يا ميگرفتيم....
 
            اگر در رابطه اي حرمت زير سوال رفت؛

 براي هميشه با آن رابطه خداحافظي كنيم و بطور احمقانه اي منتظر معجزه نمانيم.........! 
************************************************************************

شما كه غريبه نيستين...

                آره...آره...آره...تاريخ مصرف داشتم!!!


 
******************************************
شنبه 18 آذر 1391 - 16:25
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از paiiz به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
شنبه 18 آذر 1391 - 16:30
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
navid2010 آفلاين



ارسال‌ها : 866
عضويت: 10 /1 /1391
محل زندگي: nejebad
سن: 999
تعداد اخطار: 1

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2412
تشکر شده : 2183
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:
برگ های پاییزی
سرشار از شعور ِ درخت اند
و خاطرات ِ سه فصل را بر دوش می کشند
آرام قدم بگذار ….
بر چهره ی تکیده ی آن ها
این برگها حُرمت دارند..
درد ِ پاییز ،درد ِ ” دانستن ” است
شنبه 18 آذر 1391 - 17:43
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از navid2010 به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
شنبه 18 آذر 1391 - 19:34
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mojtaba_ie آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت: 20 /8 /1391
محل زندگي: زرین شهر
سن: 23

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 81
تشکر شده : 244
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :


این روزها بدجور به تو آغشته ام...
از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند!!
---------------------------------------------------------

چقدر تلخ شده ای،

اینروزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی؟

شنبه 18 آذر 1391 - 20:04
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mojtaba_ie به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
شنبه 18 آذر 1391 - 20:19
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: navidi /
paiiz آفلاين



ارسال‌ها : 108
عضويت: 25 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 497
تشکر شده : 224
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]اي كاش يا ميگرفتيم....
 
            اگر در رابطه اي حرمت زير سوال رفت؛

 براي هميشه با آن رابطه خداحافظي كنيم و بطور احمقانه اي منتظر معجزه نمانيم.........! 
************************************************************************

شما كه غريبه نيستين...

                آره...آره...آره...تاريخ مصرف داشتم!!!


 
******************************************
شنبه 18 آذر 1391 - 21:06
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از paiiz به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
یکشنبه 19 آذر 1391 - 00:13
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 19 آذر 1391 - 13:15
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: cheshmak /
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
یکشنبه 19 آذر 1391 - 13:20
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 19 آذر 1391 - 13:26
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: cheshmak /
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
یکشنبه 19 آذر 1391 - 13:28
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 19 آذر 1391 - 13:45
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
یکشنبه 19 آذر 1391 - 14:06
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 19 آذر 1391 - 14:21
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
یکشنبه 19 آذر 1391 - 14:26
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 19 آذر 1391 - 14:27
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
یکشنبه 19 آذر 1391 - 14:36
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 19 آذر 1391 - 14:41
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
navidi آفلاين



ارسال‌ها : 796
عضويت: 7 /2 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1565
تشکر شده : 1687
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دلم پرواز می خواهد،

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد


دلم آواز می خواهد،


دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد
یکشنبه 19 آذر 1391 - 15:07
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از navidi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
paiiz آفلاين



ارسال‌ها : 108
عضويت: 25 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 497
تشکر شده : 224
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]اي كاش يا ميگرفتيم....
 
            اگر در رابطه اي حرمت زير سوال رفت؛

 براي هميشه با آن رابطه خداحافظي كنيم و بطور احمقانه اي منتظر معجزه نمانيم.........! 
************************************************************************

شما كه غريبه نيستين...

                آره...آره...آره...تاريخ مصرف داشتم!!!


 
******************************************
یکشنبه 19 آذر 1391 - 17:52
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از paiiz به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
mojtaba_ie آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت: 20 /8 /1391
محل زندگي: زرین شهر
سن: 23

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 81
تشکر شده : 244
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :


این روزها بدجور به تو آغشته ام...
از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند!!
---------------------------------------------------------

چقدر تلخ شده ای،

اینروزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی؟

یکشنبه 19 آذر 1391 - 20:18
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mojtaba_ie به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
mojtaba_ie آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت: 20 /8 /1391
محل زندگي: زرین شهر
سن: 23

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 81
تشکر شده : 244
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :


این روزها بدجور به تو آغشته ام...
از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند!!
---------------------------------------------------------

چقدر تلخ شده ای،

اینروزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی؟

یکشنبه 19 آذر 1391 - 20:19
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mojtaba_ie به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

یکشنبه 19 آذر 1391 - 22:10
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 19 آذر 1391 - 22:42
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

یکشنبه 19 آذر 1391 - 22:57
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 19 آذر 1391 - 23:01
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
اسم فامیل


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

یکشنبه 19 آذر 1391 - 23:07
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


555
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group