عکسای بامزه...

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 155
نويسنده پيام
cheshmak آفلاين


حالت من:

قرار داده نشده
ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
عکسای بامزه...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
یکشنبه 19 آذر 1391 - 13:57
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind & navidi & mohammad & paiiz &
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
عکسای بامزه...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
یکشنبه 19 آذر 1391 - 14:01
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 5 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / navidi / mohammad / paiiz / mohsen-gh /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
عکسای بامزه...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 19 آذر 1391 - 14:24
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: cheshmak / paiiz / raha2020 /
navidi آفلاين



ارسال‌ها : 796
عضويت: 7 /2 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1565
تشکر شده : 1687
عکسای بامزه...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دلم پرواز می خواهد،

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد


دلم آواز می خواهد،


دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد
یکشنبه 19 آذر 1391 - 15:27
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از navidi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mojtaba_ie / cheshmak / unco /
mojtaba_ie آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت: 20 /8 /1391
محل زندگي: زرین شهر
سن: 23

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 81
تشکر شده : 244



اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :


این روزها بدجور به تو آغشته ام...
از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند!!
---------------------------------------------------------

چقدر تلخ شده ای،

اینروزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی؟

یکشنبه 19 آذر 1391 - 20:18
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از mojtaba_ie به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: cheshmak / paiiz /
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704



اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

یکشنبه 19 آذر 1391 - 22:15
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: cheshmak /
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
عکسای بامزه...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
یکشنبه 04 فروردین 1392 - 22:50
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohammad / elahe_openmind /
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
عکسای بامزه...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

دوشنبه 05 فروردین 1392 - 00:54
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
عکسای بامزه...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
جمعه 01 شهریور 1392 - 01:28
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / elahe_openmind / raha2020 /
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


555
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group