صندلی داغ ( mohammad )

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 248
نويسنده پيام
neda آفلاين


حالت من:

قرار داده نشده
ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 11:59
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 5 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: navid2010 & mohammad & elahe_openmind & unco & hamid &
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

پنجشنبه 27 تیر 1392 - 15:56
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: neda / mohammad /
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 16:02
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: neda / elahe_openmind / mohammad /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 16:16
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohammad /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
پنجشنبه 27 تیر 1392 - 16:26
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: cheshmak / mohammad /
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

جمعه 28 تیر 1392 - 14:47
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

جمعه 28 تیر 1392 - 17:46
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

جمعه 28 تیر 1392 - 17:56
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

شنبه 29 تیر 1392 - 01:15
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
شنبه 29 تیر 1392 - 09:38
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohammad /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
شنبه 29 تیر 1392 - 12:52
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

شنبه 29 تیر 1392 - 13:21
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
شنبه 29 تیر 1392 - 19:32
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohammad / elahe_openmind /
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

یکشنبه 30 تیر 1392 - 02:01
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 30 تیر 1392 - 18:04
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
یکشنبه 30 تیر 1392 - 18:08
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohammad /
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

دوشنبه 31 تیر 1392 - 01:37
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از mohammad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / cheshmak /
mahshid آفلاين



ارسال‌ها : 112
عضويت: 30 /2 /1391
سن: 21
تعداد اخطار: 1

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 255
تشکر شده : 396
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : هر راه بجز راه تو کج خواهد شد
بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد
ما منتظران اگر بخواهیم همه
امسال همان سال فرج خواهد شد



دوشنبه 31 تیر 1392 - 13:16
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از mahshid به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohammad / elahe_openmind /
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

چهارشنبه 02 مرداد 1392 - 05:46
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از mohammad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mahshid / shiva /
shiva آفلاين



ارسال‌ها : 550
عضويت: 8 /7 /1391

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3002
تشکر شده : 1411
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
امروز ،اولین روز از بقیه ی زندگی شماست،
تصمیم با خودتان که چگونه شروع می کنید.


دلواپس رفته ها نباش!!!
هنوز می شود از آنچه مانده کلبه ای ساخت بی دیوار...


[/color
جمعه 04 مرداد 1392 - 00:42
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
mohammad آفلاين



ارسال‌ها : 439
عضويت: 7 /8 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 616
تشکر شده : 704
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

جمعه 04 مرداد 1392 - 03:50
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از mohammad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: neda /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
صندلی داغ ( mohammad )


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
جمعه 04 مرداد 1392 - 09:54
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohammad /
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


555
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group