مراقب اشتباهایت باش...

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 348
نويسنده پيام
tara آفلاين


حالت من:

قرار داده نشده
ارسال‌ها : 74
عضويت: 4 /5 /1392
سن: 20
تشکرها : 172
تشکر شده : 211
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
من بودم وتو

و یک عالمه حرف…

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه
چقدر وزن دارد…
شنبه 05 مرداد 1392 - 00:54
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 9 کاربر از tara به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen_eme & cheshmak & navid2010 & elahe_openmind & shiva & unco & samaneh & h_salehi & mohsen-gh &
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
شنبه 05 مرداد 1392 - 12:04
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 5 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: navid2010 / elahe_openmind / shiva / h_salehi / tara /
tara آفلاين



ارسال‌ها : 74
عضويت: 4 /5 /1392
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 172
تشکر شده : 211
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
من بودم وتو

و یک عالمه حرف…

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه
چقدر وزن دارد…
دوشنبه 07 مرداد 1392 - 16:30
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از tara به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: cheshmak / shiva / samaneh /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

دوشنبه 07 مرداد 1392 - 18:50
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shiva /
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
سه شنبه 08 مرداد 1392 - 18:47
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از cheshmak به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: samaneh / shiva / elahe_openmind / tara /
shiva آفلاين



ارسال‌ها : 550
عضويت: 8 /7 /1391

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3002
تشکر شده : 1411
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
امروز ،اولین روز از بقیه ی زندگی شماست،
تصمیم با خودتان که چگونه شروع می کنید.


دلواپس رفته ها نباش!!!
هنوز می شود از آنچه مانده کلبه ای ساخت بی دیوار...


[/color
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 01:47
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 5 کاربر از shiva به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / samaneh / navid2010 / h_salehi / tara /
mohsen_eme آفلاين



ارسال‌ها : 213
عضويت: 16 /1 /1391
سن: 500

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 371
تشکر شده : 648
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
خدایا:من دلم قرصه!!





کسی غیراز توبامن نیست
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 02:20
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از mohsen_eme به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / samaneh / tara /
shiva آفلاين



ارسال‌ها : 550
عضويت: 8 /7 /1391

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3002
تشکر شده : 1411
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
امروز ،اولین روز از بقیه ی زندگی شماست،
تصمیم با خودتان که چگونه شروع می کنید.


دلواپس رفته ها نباش!!!
هنوز می شود از آنچه مانده کلبه ای ساخت بی دیوار...


[/color
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 02:29
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از shiva به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / tara /
shiva آفلاين



ارسال‌ها : 550
عضويت: 8 /7 /1391

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3002
تشکر شده : 1411
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
امروز ،اولین روز از بقیه ی زندگی شماست،
تصمیم با خودتان که چگونه شروع می کنید.


دلواپس رفته ها نباش!!!
هنوز می شود از آنچه مانده کلبه ای ساخت بی دیوار...


[/color
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 02:30
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از shiva به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: tara /
mohsen_eme آفلاين



ارسال‌ها : 213
عضويت: 16 /1 /1391
سن: 500

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 371
تشکر شده : 648
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
خدایا:من دلم قرصه!!





کسی غیراز توبامن نیست
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 10:59
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از mohsen_eme به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: samaneh / shiva / tara /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 13:38
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: samaneh / shiva / cheshmak / tara /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 13:42
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
samaneh آفلاين



ارسال‌ها : 193
عضويت: 28 /7 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 542
تشکر شده : 354
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
سعـي نکـن متفــاوت باشــي ! فقط خـــــوب بــاش ... اين روزهـــــا"خـــــوب بـودن"، به انــدازه ي کافــي "متفـــاوت" اسـت ...!

چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 13:54
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از samaneh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: navid2010 / shiva /
h_salehi آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت: 26 /3 /1391
سن: 22

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 642
تشکر شده : 337
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :




حالت من :


آدمها فـــــــــراموش نمیـــــــکنند ...

فـــــــقط

ســـاکـــــــت میِـــــشوند ... همین .

چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 14:21
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از h_salehi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shiva /
shiva آفلاين



ارسال‌ها : 550
عضويت: 8 /7 /1391

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3002
تشکر شده : 1411
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
امروز ،اولین روز از بقیه ی زندگی شماست،
تصمیم با خودتان که چگونه شروع می کنید.


دلواپس رفته ها نباش!!!
هنوز می شود از آنچه مانده کلبه ای ساخت بی دیوار...


[/color
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:05
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از shiva به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
shiva آفلاين



ارسال‌ها : 550
عضويت: 8 /7 /1391

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3002
تشکر شده : 1411
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
امروز ،اولین روز از بقیه ی زندگی شماست،
تصمیم با خودتان که چگونه شروع می کنید.


دلواپس رفته ها نباش!!!
هنوز می شود از آنچه مانده کلبه ای ساخت بی دیوار...


[/color
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:08
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از shiva به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:08
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shiva / cheshmak /
shiva آفلاين



ارسال‌ها : 550
عضويت: 8 /7 /1391

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3002
تشکر شده : 1411
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
امروز ،اولین روز از بقیه ی زندگی شماست،
تصمیم با خودتان که چگونه شروع می کنید.


دلواپس رفته ها نباش!!!
هنوز می شود از آنچه مانده کلبه ای ساخت بی دیوار...


[/color
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:10
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:12
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shiva / cheshmak / tara /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:17
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
samaneh آفلاين



ارسال‌ها : 193
عضويت: 28 /7 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 542
تشکر شده : 354
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
سعـي نکـن متفــاوت باشــي ! فقط خـــــوب بــاش ... اين روزهـــــا"خـــــوب بـودن"، به انــدازه ي کافــي "متفـــاوت" اسـت ...!

چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:19
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
shiva آفلاين



ارسال‌ها : 550
عضويت: 8 /7 /1391

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3002
تشکر شده : 1411
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
امروز ،اولین روز از بقیه ی زندگی شماست،
تصمیم با خودتان که چگونه شروع می کنید.


دلواپس رفته ها نباش!!!
هنوز می شود از آنچه مانده کلبه ای ساخت بی دیوار...


[/color
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:21
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:22
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
cheshmak آفلاين



ارسال‌ها : 2070
عضويت: 2 /7 /1391
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 2758
تشکر شده : 4278
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دآشـــــــتـــــــــنـــــــــت …

آی مـــیــــچــســـبــــه …

آی مـــیــــچــســـبــــه …
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:24
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
samaneh آفلاين



ارسال‌ها : 193
عضويت: 28 /7 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 542
تشکر شده : 354
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
سعـي نکـن متفــاوت باشــي ! فقط خـــــوب بــاش ... اين روزهـــــا"خـــــوب بـودن"، به انــدازه ي کافــي "متفـــاوت" اسـت ...!

چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:24
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از samaneh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shiva /
samaneh آفلاين



ارسال‌ها : 193
عضويت: 28 /7 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 542
تشکر شده : 354
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
سعـي نکـن متفــاوت باشــي ! فقط خـــــوب بــاش ... اين روزهـــــا"خـــــوب بـودن"، به انــدازه ي کافــي "متفـــاوت" اسـت ...!

چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:28
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از samaneh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shiva /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:28
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shiva /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:32
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shiva /
samaneh آفلاين



ارسال‌ها : 193
عضويت: 28 /7 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 542
تشکر شده : 354
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
سعـي نکـن متفــاوت باشــي ! فقط خـــــوب بــاش ... اين روزهـــــا"خـــــوب بـودن"، به انــدازه ي کافــي "متفـــاوت" اسـت ...!

چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:35
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از samaneh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shiva /
samaneh آفلاين



ارسال‌ها : 193
عضويت: 28 /7 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 542
تشکر شده : 354
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
سعـي نکـن متفــاوت باشــي ! فقط خـــــوب بــاش ... اين روزهـــــا"خـــــوب بـودن"، به انــدازه ي کافــي "متفـــاوت" اسـت ...!

چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:43
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از samaneh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shiva / elahe_openmind /
shiva آفلاين



ارسال‌ها : 550
عضويت: 8 /7 /1391

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3002
تشکر شده : 1411
مراقب اشتباهایت باش...


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
امروز ،اولین روز از بقیه ی زندگی شماست،
تصمیم با خودتان که چگونه شروع می کنید.


دلواپس رفته ها نباش!!!
هنوز می شود از آنچه مانده کلبه ای ساخت بی دیوار...


[/color
چهارشنبه 09 مرداد 1392 - 15:55
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از shiva به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: samaneh / elahe_openmind / cheshmak / tara /
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


555
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group