مشاعره  - 3

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 19:37
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 19:45
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / saba / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 20:41
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 20:50
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / saba / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 02:28
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:02
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / saba / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:05
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:09
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:13
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:16
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:22
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:27
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: UnCO / mohsen-gh / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:35
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:39
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:41
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 17:46
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 14:24
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 15:08
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / saba / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 11:30
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 16:54
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
ehsankhan آنلاين آفلاين

[avatar_answerehsankhan]
[rankingehsankhan]
ارسال‌ها : [Count_Allehsankhan]
عضويت: [registerdateehsankhan]
محل زندگي: [cityehsankhan]
سن: [age_answerehsankhan]
تعداد اخطار: [warningehsankhan]

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : [thanksehsankhan]
تشکر شده : [thanksehsankhan]
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [emzaehsankhan]
دوشنبه 01 خرداد 1391 - 10:44
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از ehsankhan به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: UnCO / elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
navidi آفلاين



ارسال‌ها : 796
عضويت: 7 /2 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1565
تشکر شده : 1687
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دلم پرواز می خواهد،

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد


دلم آواز می خواهد،


دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد
دوشنبه 01 خرداد 1391 - 13:51
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از navidi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: UnCO / elahe_openmind / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
پنجشنبه 04 خرداد 1391 - 09:17
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: UnCO / mohsen-gh / saba / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

یکشنبه 07 خرداد 1391 - 02:13
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
morteza_sage آنلاين آفلاين

[avatar_answermorteza_sage]
[rankingmorteza_sage]
ارسال‌ها : [Count_Allmorteza_sage]
عضويت: [registerdatemorteza_sage]
محل زندگي: [citymorteza_sage]
سن: [age_answermorteza_sage]
تعداد اخطار: [warningmorteza_sage]

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : [thanksmorteza_sage]
تشکر شده : [thanksmorteza_sage]
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [emzamorteza_sage]
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:45
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از morteza_sage به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: UnCO / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 17:56
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: UnCO / mohsen-gh / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

یکشنبه 21 خرداد 1391 - 18:35
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / saba / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 18:53
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: UnCO / mohsen-gh / goli /
navidi آفلاين



ارسال‌ها : 796
عضويت: 7 /2 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1565
تشکر شده : 1687
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : دلم پرواز می خواهد،

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد


دلم آواز می خواهد،


دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 09:46
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از navidi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / UnCO / saba / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
جمعه 26 خرداد 1391 - 20:23
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: UnCO / mohsen-gh / saba / goli /
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


555
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group