مشاعره

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 4128
نويسنده پيام
unco آفلاين


حالت من:

قرار داده نشده
ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 00:53
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 5 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind & reza_pme & mohsen-gh & sahar & goli &
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 10:57
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / sahar / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:00
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / sahar / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:06
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:06
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:07
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:09
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:10
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:10
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:12
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 2 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:13
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:15
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / saba / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:15
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / saba / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:16
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / saba / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:17
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / UnCO / mohsen-gh / goli /
unco آفلاين



ارسال‌ها : 1477
عضويت: 11 /1 /1391
محل زندگي: نصف جهان

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 1895
تشکر شده : 3497
re


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:17
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از unco به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / saba / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:19
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / neda / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:19
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:21
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / neda / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:26
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:27
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / saba / neda / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:30
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:30
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / neda / goli /
neda آفلاين



ارسال‌ها : 432
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 20

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 830
تشکر شده : 1188
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : [right]مطمئـــــــــــــــنـ باشـ ...
وقتـــــیـ برایـ کسیـ مهــــــمـ باشیـ
او همیشهـ راهـــــیـ برایـ
وقتـ گذاشتنـ برایتـ خواهــــــد یافتـ ...
نهـ  بهانهـ  ایـ  بـــــــرایـ فــــــــرار
و نهـ  دروغـــــــیـ بــــرایـ توجیهـ !!!

[/right]
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:31
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از neda به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / goli /
mohsen_eme آفلاين



ارسال‌ها : 213
عضويت: 16 /1 /1391
سن: 500

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 371
تشکر شده : 648



اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
خدایا:من دلم قرصه!!





کسی غیراز توبامن نیست
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:33
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از mohsen_eme به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: elahe_openmind / mohsen-gh / neda / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:34
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: navidi / mohsen-gh / goli /
mohsen_eme آفلاين



ارسال‌ها : 213
عضويت: 16 /1 /1391
سن: 500

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 371
تشکر شده : 648
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
خدایا:من دلم قرصه!!





کسی غیراز توبامن نیست
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:37
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از mohsen_eme به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / neda / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:37
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / neda / goli /
mohsen_eme آفلاين



ارسال‌ها : 213
عضويت: 16 /1 /1391
سن: 500

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 371
تشکر شده : 648
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
خدایا:من دلم قرصه!!





کسی غیراز توبامن نیست
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:39
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از mohsen_eme به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / neda / goli /
elahe_openmind آفلاين



ارسال‌ها : 2065
عضويت: 9 /1 /1391
محل زندگي: اصفهان
سن: 21

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 3732
تشکر شده : 3207
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر : حالت من:

اتفاقات نمیتواند شما را بدبخت کند
اما افکار شما به راحتی از پس این کار بر می آیند
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:40
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 4 کاربر از elahe_openmind به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / saba / neda / goli /
mohsen_eme آفلاين



ارسال‌ها : 213
عضويت: 16 /1 /1391
سن: 500

حالت من:

قرار داده نشده
تشکرها : 371
تشکر شده : 648
مشاعره


اين پست مخصوصي اعضا ميباشد و فقط اعضا ميتوانند مشاهده کنند

ابتدا ثبت ناميا وارد شويد

امضاي کاربر :
خدایا:من دلم قرصه!!





کسی غیراز توبامن نیست
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 11:41
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 3 کاربر از mohsen_eme به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohsen-gh / neda / goli /
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


555
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group